Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karttaselaimen toimivuus Lumia 610:ssa ja karttojen lataus etukäteen  (Luettu 7367 kertaa)

Hilttana

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • Sähköposti

Olen harkinnut tuon otsikon mukaisen luurin hankkimista ja haluaisin tietää varmuudella että Karttaselain toimii ko. puhelimessa. Onko kokemuksia?

Toinen kysymys; voiko Windows- versiolla ladata karttoja etukäteen puhelimen muistiiin haluamaltaan alueelta ja käyttää niitä sitten offline- tilassa paikanpäällä?

Terveisin,
Hilttana
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaselaimen toimivuus Lumia 610:ssa ja karttojen lataus etukäteen
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2013, 13:51:47 »

Olen harkinnut tuon otsikon mukaisen luurin hankkimista ja haluaisin tietää varmuudella että Karttaselain toimii ko. puhelimessa. Onko kokemuksia?

Toinen kysymys; voiko Windows- versiolla ladata karttoja etukäteen puhelimen muistiiin haluamaltaan alueelta ja käyttää niitä sitten offline- tilassa paikanpäällä?

Terveisin,
Hilttana

Hei Hilttana,

Speksien perusteella Karttaselain kyllä toimii tuossa Lumia 610 -laitteessa. Suorituskyvystä en osaa sanoa tarkemmin, koska emme ole sovellusta juuri kyseisessä laitteessa testanneet. Olisiko jollain käyttäjällä kokemusta tuosta laitteesta? Joka tapauksessa sovellus varmasti toimii laitteessa.

Windows Phone -versiossa voi ladata karttoja välimuistiin ja selailla niitä sitten offline-tilassa. Automaattista lataustoimintoa siinä ei vielä ole, joten kartat pitää ladata välimuistiin aluetta käsin selailemalla. Automaattinen lataustoiminto on tulossa mukaan myöhemmin.
Kirjattu

HL

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Karttaselaimen toimivuus Lumia 610:ssa ja karttojen lataus etukäteen
« Vastaus #2 : Helmikuu 24, 2013, 12:28:39 »

Hei
karttaselain kyllä toimii 610 luurissa, minulla ollut käytössä siitä saakka kun windows-versio julkaistiin.
Kirjattu