Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko enää Belle-käyttäjiä - N8?  (Luettu 6593 kertaa)

Reiska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Onko enää Belle-käyttäjiä - N8?
« : Heinäkuu 19, 2013, 00:31:49 »

Kesän marjaretkillä Karttaselain söi kaiken muistin N8:ni C-asemalta. Aiemmista viesteistä ei ollut apua. Poistin jo sovelluksen N:lta. Muistia en saanut takaisin muita sovelluksia varten. Joutunen nollaamaan laitteen, jos meinaan käyttää sitä edelleen. Lumia 1020:tä odotellessa joudun hankkimaan ehkä välipuhelimen. Halpis Lumioissa Karttaselain toiminee hyvin.
Kirjattu

Reiska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Onko enää Belle-käyttäjiä - N8?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 19, 2013, 15:33:53 »

C-aseman muistin määrä meni nollille. Vanhan Qt-version olin asentanut kesällä 2012. Päivitys oli tapahtunut tämän jälkeen. Olin ostanut myös muistikortin N8:iin. Olin hieman laiminlyönyt versiopäivityksen. Saadakseni N8:n toimimaan jouduin poistaan useita lempparisovelluksia. Muistin määrä C-asemalla nousi 14.2 megaan. Latasin juuri uudelleen Karttaselaimen päivitetyn Qt-version massamuistin puolelle. Nyt kokeillaan Karttaselainta uusin eväin. Marjakausihan jatkuu. Alan pikkuhiljaa palautella myös myös sovelluksia. Ainakin yksi Belle-käyttäjä jatkaa tälläkin foorumilla edelleen.   
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Onko enää Belle-käyttäjiä - N8?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 19, 2013, 23:33:08 »

Hei,

Pahoittelut noista tallennustilan käyttöön liittyvistä ongelmista. Hienoa, että asia on kuitenkin jo alkanut selviämään. Viimeisimmässä Qt-versiossa tosiaan tuli korjaus mm. N8-laitteessa esiintyneeseen ongelmaan, jossa sovellus saattoi luoda välimuistihakemiston puhelimen muistiin vaikka massamuisti ja/tai muistikortti olisi ollut saatavissa. Voit laittaa viestiä asiakaspalveluun, niin voimme antaa ohjeita välimuistihakemiston poistamiseen laitteelta.
Kirjattu