Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lisenssin osto ja maksu tekstiviestillä  (Luettu 9952 kertaa)

oldhouse

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Lisenssin osto ja maksu tekstiviestillä
« : Elokuu 21, 2012, 10:46:33 »

Ennen kesälomia latasin kaverin E7-puhelimeen ilmaisen kokeilujakson. Nyt ilmaislisenssi oli loppu ja hän pyysi minua ostamaan 2 kuukauden lisenssin. Tilasin E7:n Karttaselaimen valikosta lisenssin, mutta sain näytölle ilmoituksen, että toiminto epäonnistui eikä tilausta veloiteta sekä pyydettiin yrittämään uudelleen. Yritin uudelleen ja sama tulos. kuitenkin hetken päästä tuli kaksi tekstiviestiä, joissa molemmissa oli lisenssikoodi. Yritin ensimmäistä ja Karttaselain aktivoitui. Nyt ihmettelemme miten kävi laskutuksessa. Tuleeko tästä kaksi tekstiviestilaskua? Jos, niin miten menettelemme?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Lisenssin osto ja maksu tekstiviestillä
« Vastaus #1 : Elokuu 22, 2012, 10:55:44 »

Ennen kesälomia latasin kaverin E7-puhelimeen ilmaisen kokeilujakson. Nyt ilmaislisenssi oli loppu ja hän pyysi minua ostamaan 2 kuukauden lisenssin. Tilasin E7:n Karttaselaimen valikosta lisenssin, mutta sain näytölle ilmoituksen, että toiminto epäonnistui eikä tilausta veloiteta sekä pyydettiin yrittämään uudelleen. Yritin uudelleen ja sama tulos. kuitenkin hetken päästä tuli kaksi tekstiviestiä, joissa molemmissa oli lisenssikoodi. Yritin ensimmäistä ja Karttaselain aktivoitui. Nyt ihmettelemme miten kävi laskutuksessa. Tuleeko tästä kaksi tekstiviestilaskua? Jos, niin miten menettelemme?

Hei,

Pahoittelut ongelmista tilauksen kanssa! Tilausvaiheessa on selvästikin tapahtunut virhe jossakin kohtaa (en vielä osaa tarkemmin sanoa missä kohtaa, mutta alamme selvittämään asiaa). Jos koodeja on tullut kaksi, niin varmastikin myös maksu menee kaksi kertaa, joten siitä tehdään luonnollisesti hyvitys. Voisitko laittaa meille viestin asiakaspalveluun, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin?
Kirjattu