Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus  (Luettu 10311 kertaa)

suhmura

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
WIndows puhelin / Reitin nauhoitus
« : Lokakuu 10, 2013, 09:45:52 »

Hei onnistuuko reitin nauhoitus windows puhelimissa. nyt minulla n9 ja siinä toimii.
Kirjattu

suhmura

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus/ useampi laite kerralla.
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2013, 10:42:15 »

hei luin käyttöohjeet ja sieltä ohje löytyi. laiskuutta vain.
toinen kysymys kun olen vähän aloittelija.

olen hirvenmetsästyksessä ajomies. Onnistuuko helposti useamman puhelimen keskinäinen seuranta ( tarkoittanee tuota paikannin toimintaa).
Onnistuuko ja miten eri käyttöjärjestelmien välillä-

ideaali olisi kolme seuranta pistettä ja yhdelle pyssymiehelle lisäksi mahdollisuus seurata etenemistä.

mitä tietoja tarvitaan yhteensopivista laitteista jotta onnistuu. kaikissa laitteissa karttaselain ohjelma.



Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus/ useampi laite kerralla.
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2013, 15:05:53 »

hei luin käyttöohjeet ja sieltä ohje löytyi. laiskuutta vain.
toinen kysymys kun olen vähän aloittelija.

olen hirvenmetsästyksessä ajomies. Onnistuuko helposti useamman puhelimen keskinäinen seuranta ( tarkoittanee tuota paikannin toimintaa).
Onnistuuko ja miten eri käyttöjärjestelmien välillä-

ideaali olisi kolme seuranta pistettä ja yhdelle pyssymiehelle lisäksi mahdollisuus seurata etenemistä.

mitä tietoja tarvitaan yhteensopivista laitteista jotta onnistuu. kaikissa laitteissa karttaselain ohjelma.