Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus  (Luettu 10311 kertaa)

suhmura

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
WIndows puhelin / Reitin nauhoitus
« : Lokakuu 10, 2013, 09:45:52 »

Hei onnistuuko reitin nauhoitus windows puhelimissa. nyt minulla n9 ja siinä toimii.
Kirjattu

suhmura

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus/ useampi laite kerralla.
« Vastaus #1 : Lokakuu 10, 2013, 10:42:15 »

hei luin käyttöohjeet ja sieltä ohje löytyi. laiskuutta vain.
toinen kysymys kun olen vähän aloittelija.

olen hirvenmetsästyksessä ajomies. Onnistuuko helposti useamman puhelimen keskinäinen seuranta ( tarkoittanee tuota paikannin toimintaa).
Onnistuuko ja miten eri käyttöjärjestelmien välillä-

ideaali olisi kolme seuranta pistettä ja yhdelle pyssymiehelle lisäksi mahdollisuus seurata etenemistä.

mitä tietoja tarvitaan yhteensopivista laitteista jotta onnistuu. kaikissa laitteissa karttaselain ohjelma.



Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus/ useampi laite kerralla.
« Vastaus #2 : Lokakuu 10, 2013, 15:05:53 »

hei luin käyttöohjeet ja sieltä ohje löytyi. laiskuutta vain.
toinen kysymys kun olen vähän aloittelija.

olen hirvenmetsästyksessä ajomies. Onnistuuko helposti useamman puhelimen keskinäinen seuranta ( tarkoittanee tuota paikannin toimintaa).
Onnistuuko ja miten eri käyttöjärjestelmien välillä-

ideaali olisi kolme seuranta pistettä ja yhdelle pyssymiehelle lisäksi mahdollisuus seurata etenemistä.

mitä tietoja tarvitaan yhteensopivista laitteista jotta onnistuu. kaikissa laitteissa karttaselain ohjelma.

Sijainnin jakaminen Karttaselain -käyttäjien kesken on meillä vasta kehitteillä. Toiminto on vähitellen tulossa Karttaselaimen eri versioihin (en valitettavasti uskalla luvata tarkkaa aikataulua).

Tällä hetkellä seuranta onnistuu siten että Karttaselaimella seurattavan puhelimessa on asennettuna ja käynnistettynä Karttaselaimen erillinen Paikannin -sovellus. Paikannin -sovelluksen saa tällä hetkellä asennettua Androidiiin, Nokian vanhoihin Symbian -laitteisiin ja edullisiin Java-yhteensopiviin Asha-laitteisiin sekä joidenkin muiden valmistajien Java -yhteensopiviin puhelimiin. Paikannin-lisäsovelluksen voi ladata yhteensopiviin laitteisiin osoitteesta:
http://www.karttaselain.fi/download
Kirjattu

Jii

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus
« Vastaus #3 : Joulukuu 05, 2013, 07:44:31 »

Onko tiedossa milloin reitin nauhoitus onnistuu Lumia 920 jne puhelimissa? Saako nauhoitusta nyt onnistumaan millään tavalla - erillinen paikannin tms.?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus
« Vastaus #4 : Joulukuu 05, 2013, 23:55:14 »

Hei, tarkoitat varmaankin paikantimen reitin nauhoitusta Windows Phonessa? Se on kyllä tulossa, mutta tällä hetkellä en uskalla luvata tarkempaa ajankohtaa. Mahdollisimman pian joka tapauksessa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2013, 00:11:07 kirjoittanut Jukka [Karttaselain] »
Kirjattu

Mforsma

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: WIndows puhelin / Reitin nauhoitus
« Vastaus #5 : Joulukuu 04, 2014, 15:57:10 »

Onko tähän paikantimen reitin nauhoitus windows phonessa aiheeseen tullut jossain joku vastaus?
Kirjattu