Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköposti ilmoitukset  (Luettu 8180 kertaa)

Vingeri

  • Vieras
Sähköposti ilmoitukset
« : Kesäkuu 09, 2010, 16:30:21 »

Olen huomannut, että minulle ei tule enää sähköpostiin ilmoituksia esim: karttaselaimen päivityksistä, keskusteluista. Kaikki asetukset ovat oikein, myös sähköposti osoitteeni on toiminnassa ja oikein kirjoitettu.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Sähköposti ilmoitukset
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2010, 16:49:15 »

Olen huomannut, että minulle ei tule enää sähköpostiin ilmoituksia esim: karttaselaimen päivityksistä, keskusteluista. Kaikki asetukset ovat oikein, myös sähköposti osoitteeni on toiminnassa ja oikein kirjoitettu.

Moi Vingeri!

Testasin foorumia pikaisesti ja sain kyllä ilmoituksen tulemaan esim. uudesta kirjoituksesta viestiketjuun. Olethan kytkenyt muistutuksen päälle haluamiisi ketjuihin (klikkaamalla 'Muistuta' tai 'Notify') keskustelunäkymässä?
Kirjattu

Vingeri

  • Vieras
Vs: Sähköposti ilmoitukset
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2010, 21:17:10 »

Sain toimimaan sen, että sähköpostiini tulee ilmoitus, jos joku on vastannut esim :tähän aiheeseen. Mutta en ole saanut karttaselaimen tiedotteita.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Sähköposti ilmoitukset
« Vastaus #3 : Kesäkuu 10, 2010, 19:44:42 »

Sain toimimaan sen, että sähköpostiini tulee ilmoitus, jos joku on vastannut esim :tähän aiheeseen. Mutta en ole saanut karttaselaimen tiedotteita.

Ok! Tähän on syynä varmastikin se, että kaikkia tiedotteita ei julkaista foorumilla. Käytäntö on tällä hetkellä se, että kaikki tiedotteet julkaistaan Karttaselaimen blogissa, ja valikoidusti foorumilla ja Facebookissa.

Aikaisemmin blogin päivityksiä ei saanut sähköpostiin. Kävin nyt kuitenkin lisäämässä tämän toiminnallisuuden blogiin, joten nyt pitäisi onnistua! Se on hyvä tapa seurata Karttaselaimen päivityksiä:

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2010, 19:47:56 kirjoittanut Juksu »
Kirjattu