Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aikarajoituksista  (Luettu 7460 kertaa)

Prestige

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Aikarajoituksista
« : Lokakuu 23, 2011, 10:49:19 »


 Karttaselain on loistava ohjelma. Käytän sitä Iphonessani pääasiassa metsästys, maastopyöräilu ja muuhun ulkoilukäyttöön. Yksi asia minua kuitenkin harmittaa ohjelmassa. Olen kohtuullisen satunnainen käyttäjä, sillä usein liikun alueilla mitkä tunnen jo kohtuullisen hyvin, tästä johtuen koen että minulle ei ole sopivaa pakettia lisensseissä. Minulle tuo 1000 latausta riittäisi erinomaisesti vuoden ajaksi, ja harmittaakin ostaa se kahdelle kuukaudelle, kun silloin usein jää iso osa latauksista käyttämättä. Olisiko mahdollista saada vaikka 15€ hintaan 1000 latausta ja vuosi käyttöaikaa?
Kirjattu

samoilija

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
    • Profiili
Vs: Aikarajoituksista
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2011, 11:16:39 »

Samaa ongelmaa itselläkin. Lisäksi lisenssin loppumisaika tuli edellisellä kerrallakin yllätyksenä: oli tarkoitus latailla wi-fin kautta karttoja mahdollisille tuleville hiihto/patikointi alueille, mutta ohjelma herjasikin lisenssin jo vanhentuneen 9.10. vaikka oletin sen päivämäärän aina tarkoittavan viimeistä voimassaolo päivää! No, omaa hölmöyttä jättää latailut viimeiseen päivään, mutta sinne meni yli 400 karttalehteä hukkaan.... >:(
Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aikarajoituksista
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2011, 18:43:32 »

Kiitos palautteesta, huolenne on otettu vakavasti! Kuuntelemme lisessimalliin liittyvää palautetta erittäin tarkalla korvalla.

Jos muuten käy lisenssin kanssa vahinko ja se pääsee erääntymään epähuomiossa, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme niin tarvittaessa annamme hieman lisäaikaa. Ei ole mikään tarkoitus aiheuttaa ylimääräistä päänvaivaa lisenssimallilla. Toki myös oma huolellisuus tilausten kanssa on suotavaa. :)

Uudistamme lisenssimalliamme lähiviikkoina ja tämä palaute tukee osaltaan omia ajatuksiamme joustavammasta lisensoinnista. Haluamme yksinkertaistaa Karttaselaimen tilausmallia entisestään jotta se olisi sekä ymmärrettävämpi ja myös joustavampi erilaisiin tarpeisiin.
Kirjattu