Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oulujärven syvyyskäyrät  (Luettu 18518 kertaa)

jsa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
    • Profiili
Oulujärven syvyyskäyrät
« : Heinäkuu 18, 2012, 11:21:41 »

Hei

Olen ihmetellyt miksei Oulujärvessä syvyyskäyrät näy. Muista järvistä syvyyskäyrät kyllä löytyy. Tämähän on aineiston toimittajan "syy", mutta mikähän se mahtaa olla?
Kirjattu

Martti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Ouluj�rven syvyysk�yr�t
« Vastaus #1 : Heinäkuu 18, 2012, 14:47:41 »

Liikennevirasto on myynnyt kaupalliset oikeudet navigaattorivalmistajille
Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Oulujärven syvyyskäyrät
« Vastaus #2 : Heinäkuu 19, 2012, 16:20:25 »

Hei

Olen ihmetellyt miksei Oulujärvessä syvyyskäyrät näy. Muista järvistä syvyyskäyrät kyllä löytyy. Tämähän on aineiston toimittajan "syy", mutta mikähän se mahtaa olla?

Hei, Maanmittauslaitos jätti syvyyskäyrät pois maastokartoistaan niiden avaamisen myötä viime keväänä. Blogissamme on ollut runsaasti tietoa asiasta:
http://www.karttaselain.fi/blog/?p=862

Päädyimme tämän jälkeen Maanmittauslaitoksen ja Liikenneviraston kanssa kompromissiratkaisuun jossa Karttaselaimeen on liitetty Liikenneviraston toimittamasta aineistosta syvyyskäyrät kahdelle tarkimmalle mittakaavatasolle. Lähiviikkoina saamme kiinteistörajat myös pienempiin mittakaavoihin (paremmat syvyyskäyrät ovat jo testattavana suljetulla käyttäjäryhmällä).
Kirjattu

Jorkke

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Oulujärven syvyyskäyrät
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2013, 11:52:30 »

Oulujärven syvyyskäyrät ei edelleenkään näy. Saadanko syvyyskäyrät vielä tulevaisuudessa näkymään?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Oulujärven syvyyskäyrät
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2013, 12:53:14 »

Oulujärven syvyyskäyrät ei edelleenkään näy. Saadanko syvyyskäyrät vielä tulevaisuudessa näkymään?

Hei, kyllä saadaan, kun merikartat (joissa mukana myös Oulujärvi) Karttaselaimeen julkaistaan, näillä näkymin ensimmäisenä Android-versiossa ensi viikolla.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2013, 13:23:17 kirjoittanut Jukka »
Kirjattu

nutervo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Oulujärven syvyyskäyrät
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2013, 19:41:58 »

Terve,

Eikö nuo Oulunjärven syvyyskäyrät pitänyt näkyä tuossa karttaselaimen uusimmassa 2.2.0 versiossa? Minulla ei jostain syystä näy syvyyskäyriä. Olen uusimman version lataillut ja minulla on voimassa oleva lisenssi. Kokeilkaapa joku näkyykö muilla nuo Oulunjärven syvyyskäyrät?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Oulujärven syvyyskäyrät
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2013, 23:38:11 »

Terve,

Eikö nuo Oulunjärven syvyyskäyrät pitänyt näkyä tuossa karttaselaimen uusimmassa 2.2.0 versiossa? Minulla ei jostain syystä näy syvyyskäyriä. Olen uusimman version lataillut ja minulla on voimassa oleva lisenssi. Kokeilkaapa joku näkyykö muilla nuo Oulunjärven syvyyskäyrät?

Hei, kyllä ne syvyystiedot ovat mukana merikartoissa, eli oletko valinnut aineistoksi "Merikartta Oulujärvi"? Ja sovelluksen versiohan on siis 2.0.0.
Kirjattu