Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karttaohjelman lataaminen useampaan laitteeseen  (Luettu 7409 kertaa)

Rko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Karttaohjelman lataaminen useampaan laitteeseen
« : Elokuu 03, 2013, 14:01:36 »

Tällä hetkellä minulla on karttaohjelma ladattu I Padiin. Kuinka voin samaa lisenssiä käyttämällä ladata ohjelman myös IPhoneen?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaohjelman lataaminen useampaan laitteeseen
« Vastaus #1 : Elokuu 03, 2013, 15:28:29 »

Hei, voit ottaa lisenssin käyttöön toisessa laitteessa kahdella tavalla:

Ensimmäinen tapa (tilauksen tallentaminen Oma Karttaselain- palveluun)

Tämä on hyvä vaihtoehto, koska tilauksen tallentaminen Oma Karttaselain -palveluun varmistaa, että tilaus pysyy tallessa laitevaihtojen yhteydessä.

  • Kirjaudu iPadissa Oma Karttaselain -palveluun valitsemalla Valikko -> Oma Karttaselain -> Kirjaudu tai rekisteröidy (rekisteröi Oma Karttaselain -tili, jos sinulla ei vielä ole sellaista).
  • Tallenna lisenssisi Oma Karttaselain -tiliin iPadissa valitsemalla sovelluksessa Valikko -> Tilaukset -> Tilauksen tiedot -> Tallenna Oma Karttaselain -palveluun
  • Kirjaudu iPhonessa Oma Karttaselain -palveluun valitsemalla Valikko -> Oma Karttaselain -> Kirjaudu tai rekisteröidy
  • Valitse iPhonessa Valikko -> Tilaukset -> Palauta tilaukset ja klikkaa lisenssiä valintalistassa.

Toinen tapa (aktivointikoodin syöttö käsin)
  • Valitse iPad-sovelluksessa Valikko -> Tilaukset -> Tilauksen tiedot, ja kirjaa ylös lisenssin aktivointikoodi.
  • Valitse iPhonessa Valikko -> Tilaukset -> Syötä aktivointikoodi ja anna tähän ylös kirjaamasi aktivointikoodi.
Kirjattu

PeraK

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Karttaohjelman lataaminen useampaan laitteeseen
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2013, 16:12:41 »

Hei,
Otsikkoon liittyvä kysymys.
Ostin eilen lisenssin puhelimeeni (Samsung Galaxy SIII 4G). Hieno sovellus!
Minulla on myös Samsungin Galaxy Tab, joka on vaimon käytössä, tosin liittymä on minun nimissä.
Voinko soveltaa suoraan Rko:lle antamiasi ohjeita ottaakseni lisenssin käyttöön myös siinä, vai vaatiiko se Tabissä jotain minun henkilökohtaisia tietoja, esim. oman sähköpostiosoitteeni? Tällä hetkellä vain liittymä on minun nimissä, kaikki muu Tabin sisältö on vaimon omaa.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaohjelman lataaminen useampaan laitteeseen
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2013, 16:16:18 »

Lisenssin käyttöönotto onnistuu samoilla tavoilla myös Androidissa, tosin valikot ovat hieman erilaiset. Jos haluat ottaa lisenssin käyttöön ilman kirjautumista Oma Karttaselain -tiliin, se onnistuu valitsemalla sovelluksessa:

Menu-painike -> Klikkaa tarvittaessa painiketta "Lisää" -> Lisenssi -> Syötä aktivointikoodi
Kirjattu