Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle  (Luettu 9508 kertaa)

jusacross

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« : Joulukuu 01, 2012, 21:32:23 »

Olen nyt yrittänyt asentaa paikanninta Samsung Galaxy S3 ja HTC Decire X puhelimiin. Kumpaankaan en saanut sitä käsittääkseni oikein asennettua... onko ohjeita tai vinkkejä miten saisin paikantimen toimimaan edes jommassa kummassa mallissa?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #1 : Joulukuu 02, 2012, 17:40:51 »

Olen nyt yrittänyt asentaa paikanninta Samsung Galaxy S3 ja HTC Decire X puhelimiin. Kumpaankaan en saanut sitä käsittääkseni oikein asennettua... onko ohjeita tai vinkkejä miten saisin paikantimen toimimaan edes jommassa kummassa mallissa?

Hei, nykyinen Paikannin ei toimi Androidissa, mutta Android-versio on tulossa, ensimmäinen kokeiluversio tulee saataville parin kuukauden kuluessa. Ilmoitamme sivuillamme mahdollisesta beta-testauksesta.
Kirjattu

whisky83

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2012, 13:35:59 »

Olen erimieltä asiasta. Käytän Samsung Galaxy S3:a ja Android versio on 4.1.1 ja toimii ihan hyvn.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #3 : Joulukuu 07, 2012, 15:32:04 »

Olen erimieltä asiasta. Käytän Samsung Galaxy S3:a ja Android versio on 4.1.1 ja toimii ihan hyvn.

Hei, itse Karttaselain kyllä toimiikin Androidissa, mutta pelkkää paikkatietoa lähettävä Paikannin-sovellus ei vielä tällä hetkellä. Paikannin-sovellus siis kuvattu täällä:

http://www.karttaselain.fi/download#tracker
Kirjattu

jjsimila

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #4 : Helmikuu 05, 2013, 11:32:39 »

Mitä kuuluu Android-paikantimelle?
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #5 : Helmikuu 05, 2013, 16:50:06 »

Työn alla on edelleen, pyrimme saamaan testauksen testiryhmälle käyntiin mahdollisimman pian. Testaajaksi voi ilmoittautua lähettämällä asiakaspalveluun viestin otsikolla "Testaajaksi Android-Paikantimelle". Viestiin mukaan oman laitteen merkki, malli sekä käyttöjärjestelmäversio. Otamme mukaan sopivan määrän testaajia siten, että erilaisia laitteita tulee mukaan. Testaajana sinulla on mahdollisuus vaikuttaa sovelluksen ominaisuuksiin, ja aktiivisille testaajille annamme kiitokseksi käyttöaikaa Karttaselaimeen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 05, 2013, 17:00:54 kirjoittanut Jukka »
Kirjattu

jupi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #6 : Toukokuu 21, 2013, 10:35:44 »

Miten tämä projekti edistyy?  Itsellä olisi paikannin puhelimena erittäinen edullinen ja pieni android 4.0 puhelin(galaxy pocket plus) haluttaisi päästä testailemaan koiran kans paikannusta.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Karttaselain paikannin Android v4.1 alustalle
« Vastaus #7 : Toukokuu 21, 2013, 17:48:20 »

Miten tämä projekti edistyy?  Itsellä olisi paikannin puhelimena erittäinen edullinen ja pieni android 4.0 puhelin(galaxy pocket plus) haluttaisi päästä testailemaan koiran kans paikannusta.

Hei, kiitos mielenkiinnosta Android-Paikanninta kohtaan. Projekti edistyy, ja testiversio itse Paikannin-sovelluksesta on testaajien ladattavissa, ja voit halutessasi ilmoittautua mukaan testaajaksi aiemman viestin ohjeiden mukaan. Itse julkaisua on viivästyttänyt se, että toteutamme vielä paikantimen paikkatiedon jakamisen kavereille ennen sovelluksen julkaisua.
Kirjattu