Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nokia N73 ei toimi  (Luettu 7083 kertaa)

Miizei

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • Sähköposti
Nokia N73 ei toimi
« : Lokakuu 05, 2009, 16:29:50 »

Elikkä latasin ilmaisen version kokeiltavaksi tuosta Karttaselaimesta. Latasin ja asensin sen kännykälle.

Kun yritän käynnistää ohjelmaa, se ilmoittaa että minulla täytyy olla Adobe Mobile Packager puhelimessani, ja ohjaa minut sen lataussivulle.

Latasin ja asensin kyseisen ohjelman, mutta en päässyt puusta pitkään: aina yrittäessäni avata Karttaselaimen, se pyytää uudestaan lataamaan Adobe Mobile Packagerin. Mikä siis neuvoksi?
Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Nokia N73 ei toimi
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2009, 21:41:24 »

Ongelma johtuu siitä että puhelimessasi ei ole kyllin uutta Flash Lite versiota. Karttaselain vaatii toimiakseen Flash Lite 2.0 tai uudemman.

Flash Liten voi kuitenkin asentaa itse vanhempiin Nokian puhelimiin mutta suoraa latauslinkkiä asennuspakettiin minulla ei ole mahdollisuutta antaa (Adoben käyttöehdot kieltävät sen). Alla on kuitenkin lataus/asennusohjeet jos haluat itse  päivittää puhelimesi Flash Lite -soittimen:

1. Asenna Flash Lite 2.1 osoitteesta:
http://www.adobe.com/cfusion/entitlement/index.cfm?e=flashlite2_1_symbian_download
(vaatii ilmaisen Adobe-tunnuksen tekemisen)
2. Asenna Karttaselain saamastasi asennuspaketista
3. Käynnistä Karttaselain sen omasta ikonista

Toivottavasti näistä ohjeista on apua!
Kirjattu

suzuki2

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Nokia N73 ei toimi
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2013, 08:47:09 »

Asensin tuohon puhelimeen tuon flash lite 2.1 ja sen jälkeen yritin asentaa tuon ilmaisen version asennuksen lopussa tulee teksti ei voi asentaa mikä neuvoksi?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 02, 2013, 08:50:49 kirjoittanut suzuki2 »
Kirjattu

Janne - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 599
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Nokia N73 ei toimi
« Vastaus #3 : Helmikuu 02, 2013, 21:28:13 »

Asensin tuohon puhelimeen tuon flash lite 2.1 ja sen jälkeen yritin asentaa tuon ilmaisen version asennuksen lopussa tulee teksti ei voi asentaa mikä neuvoksi?

Ilmeisesti kyseessä on Nokia N73 puhelin? Adobe lopettanut Flash Lite -soittimen tarjoamisen vanhoihin Symbian -puhelimiin pari vuotta sitten. Asennuksen estyminen johtunee siitä että Flash Lite ei ole N73-puhelimessa enää tuettu edes erillisenä asennuksena. Oletettavasti jokin asennukseen liittyvä varmenne on vanhentunut ja se estää asennuksen.

Voit toki yrittää muokata laitteesi tietoturva- ja sovellusasetuksia ja kokeilla auttaako se asennusongelmaan. Valitettavasti meillä ei tiedossa mitään luotettavaa tapaa asentaa Karttaselain noin vanhoihin laitteisiin.
Kirjattu