Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Puruvesi (Kesälahden puoli)  (Luettu 14027 kertaa)

movetus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Puruvesi (Kesälahden puoli)
« : Kesäkuu 12, 2014, 11:51:51 »

Menin kehujen yllyttämänä ostamaan plus-version ja eihän tästä kamppeesta löydy Puruvettä tai sitten en vaan osaa. Hummonlahden Bermudan-kolmiota osaa veivata ilmankin, mutta muuten olis Lowrancen plotterin hajottua ollut käyttöä hätäapuratkaisulle. Eikö tuota karttaa oikeesti ole ensinkään olemassa ? APUVA !!
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #1 : Kesäkuu 12, 2014, 15:22:49 »

Hei, Puruvesi on kyllä mukana Karttaselaimen Merikartta-aineistossa "Lappeenranta – Savonlinna (L-sarja)". Liitteenä kuva aineistosta Karttaselaimessa.

Kyseinen aineisto löytyy Karttaselaimen karttavalikosta. Jos kerrot mikä laiteversio sinulla on käytössä, niin voin antaa lisäohjeita?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2014, 15:25:07 kirjoittanut Jukka [Karttaselain] »
Kirjattu

movetus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #2 : Kesäkuu 13, 2014, 20:05:13 »

Eli en siis vain osannut ;) Mulla on käytössä sekä iOS-laitteita (iPhone 5 ja iPad 4) että Windowsin kasitabletti. Tänään ajeltiin onnistuneesti maastokartan avulla Linnasaaren laguunille ja pärjäshän tuollakin kun ainakin iOS-kartassa näkyi sen verran syvyyskäyriä, että uskalsi jopa uistellessa käyttää takiloita :)
Kirjattu

movetus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2014, 20:16:20 »

No pannahinen,,, vakuutan etten ollut eilen simassa, mutta nyt kun tsekkasin tuo mainitsemasi karttapohjan, niin sieltähän hakemani löytyi. Eilen lataus katkaisi kartan kesken ja tämä alue näkyi mustana. Olisko syy sittenkin ollut Soneran verkossa. iPhone jakaa mulla nettiyhteyttä tabuille. Kiitos kuitenkin kovasti; hienoa huomata, että sovelluksen tuki toimii ja vastauksia saa nopeasti :)
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #4 : Kesäkuu 15, 2014, 23:29:57 »

No pannahinen,,, vakuutan etten ollut eilen simassa, mutta nyt kun tsekkasin tuo mainitsemasi karttapohjan, niin sieltähän hakemani löytyi. Eilen lataus katkaisi kartan kesken ja tämä alue näkyi mustana. Olisko syy sittenkin ollut Soneran verkossa. iPhone jakaa mulla nettiyhteyttä tabuille. Kiitos kuitenkin kovasti; hienoa huomata, että sovelluksen tuki toimii ja vastauksia saa nopeasti :)

Hei, hieno juttu että alkoi toimimaan! :)
Kirjattu

hakksim

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2014, 10:46:53 »

Hei

Entäpä Kesälahden toiselta puolelta Pyhäjärvi? Onko tätä aineistoa saatavilla jossain karttapohjassa? Minulla on Karttaselain saatavilla sekä Android ja WP8 -versioille, ja nimenomaan tätä merikarttaa toivoin lisenssiä ostaessani..
Kirjattu

Lotta - Karttaselain

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 61
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Puruvesi (Kesälahden puoli)
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2014, 21:43:23 »

Hei

Entäpä Kesälahden toiselta puolelta Pyhäjärvi? Onko tätä aineistoa saatavilla jossain karttapohjassa? Minulla on Karttaselain saatavilla sekä Android ja WP8 -versioille, ja nimenomaan tätä merikarttaa toivoin lisenssiä ostaessani..

Hei, Pyhäjärveä ei löydy Liikenneviraston merikartoista, mutta tuosta alueesta löytyy syvyyskäyrällinen kartta Karttaselaimen maastokartta-aineistosta (kuva liitteenä).
Kirjattu