Karttaselaimen foorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muistin - muistikortin käyttö android-ohjelmassa Samsung Galaxy X-cover 2:ssa  (Luettu 16906 kertaa)

MattiH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili

Miten Karttaselaimen tiedostot voisi saada asentumaan Samsung -puhelimeen asennetulle muistikortille? Nyt kaikki karttatiedot ovat puhelimen muuistissa, jonka ne täysin täyttävät ja haittaavat esim. valokuvien vastaanottamista. Samalla muistikortti on typötyhjä.
Matti H
Kirjattu

Lotta - Karttaselain

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 61
    • Profiili
    • Sähköposti

Hei, pahoittelut viivästyksestä vastauksessa. Tätä ominaisuutta on toivottu paljon, ja sen toteuttaminen on meillä työlistalla. Ilmoitamme sivuillamme heti, kun ominaisuus julkaistaan. Arvio julkaisuajankohdasta on tällä hetkellä 2 kuukauden kuluessa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2014, 14:41:43 kirjoittanut Lotta [Karttaselain] »
Kirjattu

MattiH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili

Kiitos, hienoa! MattiH
Kirjattu

harri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
    • Profiili
    • Sähköposti

Minulla taas xcover 2-puhelimessa sovellus ilmoittaa heti, ettei välimuisti riitä eikä karttalehteä
voi ladata. Laite on tuliterä, dataa tai sovelluksia ei ole. Vapaata muistia näyttää olevan yli
100 megaa. En ymmärrä.
t. Harri
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain

Minulla taas xcover 2-puhelimessa sovellus ilmoittaa heti, ettei välimuisti riitä eikä karttalehteä
voi ladata. Laite on tuliterä, dataa tai sovelluksia ei ole. Vapaata muistia näyttää olevan yli
100 megaa. En ymmärrä.
t. Harri

Hei, ja pahoittelut tästä ongelmasta! Kuulostaa kyllä todella erikoiselta. Jos laite on tyhjä, voisit vielä kokeilla tehdasasetusten palautusta, koska laitteen alustuksessa saattaa olla mennyt jokin pieleen.
Kirjattu

ramivt

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili

Minulla on tuo X-Cover2 ja siinä on muistia aika niukasti. Olen poistanut Androidista kaikki tarpeettomat osat ja johan alkaa muisti riittää. Asetuksista näkee, paljonko sitä on vapaana. Minulla sitä on nyt 398 Mt. Ennen "puhdistusta" sitä oli pahimmillaan vajaat 100 Mt jolloin se herjasi muistin täyttymisestä jopa galleriaa avattaessa.
Kirjattu

Visa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
    • Sähköposti

Terve,
Joko tämä ominaisuus mahtaa olla korjattu? Hiljattain latasin päivityksen ohjelmistoon, mutta edelleen tallentaa karttalehdet puhelimen muistiin.
Kirjattu

ariniskanen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili

jonniijoutava luuri koko x cover2..koko ajan herjaa sitä muistia,mitään ei voi oikein ladata siihen masiinaan.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain

Terve,
Joko tämä ominaisuus mahtaa olla korjattu? Hiljattain latasin päivityksen ohjelmistoon, mutta edelleen tallentaa karttalehdet puhelimen muistiin.

jonniijoutava luuri koko x cover2..koko ajan herjaa sitä muistia,mitään ei voi oikein ladata siihen masiinaan.

Hei, Karttaselaimen Android-version tuleva iso päivitys korjaa tämän ongelman, kun kaikki aineistot tallennetaan muistikortille (jos sellainen on laitteessa käytettävissä). Tämä päivitys on tulossa julkaisuun näillä näkymin huhtikuussa. Pahoittelut tämän ominaisuuden viivästymisestä!
Kirjattu

peejiihoo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
    • Sähköposti

Onko mitään uutta.
Kirjattu

Jukka - Karttaselain

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 683
  • Toimitusjohtaja ja yksi sovelluksen kehittäjistä
    • Profiili
    • Karttaselain

Onko mitään uutta.

Hei, tästä olikin keskustelua toisessa ketjussa. Laitan myös sinulle yksityisviestin aiheesta viimeistään huomenna.
Kirjattu

vilivi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili

Terve! Jahtikausi lähenee ja ois kiva saada vanha kunnon xcoveri syksyksi metsälle mukaan.
Miten päivitys etenee?
Kirjattu

Riekkorinne

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili

Minulla on tuo sama ongelma. Onko ratkaisua saada kartat mahtumaan em. puhelimeen?
Kirjattu

Risto - Karttaselain

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Viestejä: 154
    • Profiili

Android-Karttaselaimesta on nyt julkaistu uusi versio, joka tukee karttavälimuistin tallentamista muistikortilla. ks: https://blog.karttaselain.fi/?p=2332
Kirjattu